نظری، فرهاد. سوری، ابوذر. عیدی، حسین، ( ۱۳۹۴)، پیش بینی تعهد سازمانی معلمان تربیت بدنی استان کرمانشاه از طریق امنیت شغلی و مولفه های آن، پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال یازدهم، شماره ۲۱، صص۱۷۵-۱۸۴٫
نوروز زاده، رضا. جوادی پور، محمد. مهدی زاده، احسان، (۱۳۹۱)، نقش آموزش در افزایش بهره وری کارکنان کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران؛ شناخت نیازهای آموزشی، فصلنامه راهبرد اجتماعی و فرهنگی، سال اول، شماره ۴، صص ۱۰۳-۱۳۱٫
نیازآذری، کیومرث. عنایتی،ترانه. بهنام فر، رضا. کهرودی، زهرا، ( ۱۳۹۳)، رابطه اخلاق حرفهای و تعهد سازمانی، مرکز تحقیقات مراقبت های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، دوره ۲۷، شماره۸۷، صص ۳۴-۴۲٫
الوانی، سیّد مهدی. مقیمی، سیّد محمّد. حفیظی، روح الله. حمیدی زاده، علی، (۱۳۸۸)، سنجش و کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با بهره گرفتن از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی، مجله مدیریت فرهنگ سازمانی سال هفتم، شماره ۲۰، ص ص ۲۷-۵٫
ودادی، احمد. رضایی زاده، محمود. نجفی، حسین علی، (۱۳۹۰)، تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان، فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره ۹، سال دوم، صص ۲۶۰-۲۸۳٫
وظیفه دوست، حسین. امیدزاده، رضوان، (۱۳۹۲)، بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری، مجله مدیریت بازاریابی، شماره ۲۰، صص ۶۷-۸۳٫
ویسی، مصلح، (۱۳۹۱)، بررسی رابطه بین هوش عاطفی و تعهد سازمانی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی، صادرات، سپه و اقتصاد نوین استان کردستان)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج.
هادیزاده مقدم، اکرم. شاهدی، کریم، (۱۳۸۷)، بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و خصوصی، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هشتم،شماره ۴،ص ص ۱۴۶-۱۲۶٫
یوسفی، سجاد. مرادی، مرتضی. تیشه ورز دائم، محمد کاظم، (۱۳۸۹)، نقش تعهد سازمانی کارکنان در تسهیم دانش، دو ماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال هفتم، شماره ۳۰، صص ۲۴-۳۶٫
منابع انگلیسی:
Ashill Nicholas J. etal.,(2008)” The Effect of Management Commitment to Service Quality on Frontline Employees’ Job Attitudes, Turnover Intentions and Service Recovery Performance in a New Public Management Context ” Journal of Strategic Marketing Vol. 16, No. 5, pp: 437–۴۶۲٫
Asiedu, Michael et al.,(2014) ” ORGANISATIONAL COMMITMENT AND CITIZENSHIP BEHAVIOUR: TOOLS TO IMPROVE EMPLOYEE PERFORMANCE; AN INTERNAL MARKETING APPROACH ” European Scientific Journal , vol.10, No.4.pp:288-305.
Athanassopoulos,A.D(2000),Customer satisfaction cues to support market segmentation and explain switching behavior,Journal of Business Research 47(3),pp191–۲۰۷٫
Bernardin, H. J. (2003). Human Resource Management: an Experiential Approach. 3th ed. United States: McGrawe – Hill Higher Edition.
Cairncross ,Grant et al.,(2008)” Training and service quality: a case study analysis of regional Australian restaurants ” Southern Cross University, ePublications@SCU .
Caro Jose, A.M., Garcia Loura, M., (2007), “Developing multidimensional and hierachial service quality model for the travel agency industry”, Tourism management.
Chieh Lee ,Chung, Jen Chen Chih (2013)” The Relationship between Employee Commitment and Job Attitude and Its Effect on Service Quality in the Tourism Industry ” American Journal of Industrial and Business Management, 3, pp:196-208.
Daniel , C.N. , & Berinyuy, L.P. , (2010) , ” Using the SERVQUAL Model to assess Service Quality and Customer Satisfaction” , Master thesis , Umea School of Business.
Dursan, Tolga. Oskayba, Kader. GÖKMEN, Cansu, ( 2013), The Quality Of Service Of The Distance Education, Procedia – Social and Behavioral Sciences 103, 1133 – ۱۱۵۱٫
Egan, T. M., Yang, B., Bartlett, K. R. (2004). The effects of organizational learning culture and job satisfaction on motivation to transfer of learning and turnover intention. Human Resource Development Quarterly, 15(3), 279-301.
Ganguli, S. & Roy, S. K. (2010). “Service quality dimensions of hybrid services”, Managing Service Quality, 20 (5), pp. 404-424.
Ghazizade, M., Besheli, A.S., and Talebi,V., (2010). “Assessing of bank customers retention and loyalty: A case study of stateowend Band is Tehran” , Europen Journal of Social Scienc, 17, 274-287.
Gounaris,S.P. (2005).”Trust andcommitment influencesoncustomer retention: insights from business-to-business services”. Journal of Business Research, 58(2),126-140.
Greenberg.J. & Baron, R.A.(2000). “Behaviore in organization”, Prentice hall Inc, 7th edition.
Hosseini M, Mehdizadeh Ashrafi A. Management Journal. 2010; 7(18): 9-16. Persian.
Howard J. Klein, Heeman Park, (2015), ” Organizational Commitment “, International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences (Second Edition), P 334–۳۴۰٫
Karim, M. R. & Nayam, A. (2011). “The impact of service quality in customer satisfaction”, Master Thesis, University of Skovde, Sweden.
Kassim, N. & Abdullah, N. A. (2010). “The effect of perceived service quality dimensions on customer satisfaction, trust, and loyalty in e-commerce settings”, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 22 (3), pp. 351-371.
Khalid Bhatti, Komal. Nawab, Samina. Samina, Aisha. (2011), Effect of Direct Participation on Organizational Commitment, International Journal of Business and Social Science, Vol. 2 No. 9 .
Khanfar, Salim Mohammad et al.,(2011)” Impact of Training on Improving Hotelling Service Quality”Journal of Business Studies Quarterly, Vol. 2, No. 3, pp. 84-93.
Kim, S. (2007). “Learning Goal Orientation, Formal Mentoring, and Leadership Competence in HRD”: A Conceptual Model. Journal of European Industrial Training. Vol. 31 No. 3. pp. 181-194.
فایل شماره 7401