جدول۳-۴- ترکیب سؤالات اختصاصی پرسشنامه ۵۶
جدول ۳-۵- محاسبه پایایی پرسشنامه ۶۰
جدول ۳-۶- نتایج آزمونهای سنجش نرمال بودن دادهها ۶۱
جدول ۳-۷ معیارهای برازش و تفسیر برازش قابل قبول ۶۴
جدول ۳-۸- نتایج آزمون همبستگی ۶۸
جدول ۴-۱- پراکنش سنی پاسخ دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی ۷۳
جدول ۴-۲- پراکنش جنسیت پاسخدهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی ۷۳
جدول ۴-۳- پراکنش وضعیت تحصیلات پاسخدهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی ۷۴
جدول ۴-۴- شاخصهای توصیفی متغیرهای مکنون در نمونه مورد بررسی ۷۴
جدول ۴-۵- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر مسئولیت اجتماعی شرکت ۷۷
جدول ۴-۶- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر تصویر قیمت ۷۹
جدول ۴-۷- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر ارزش ویژه برند ۸۱
جدول ۴-۸: شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر رضایت ۸۲
جدول ۴-۹- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر اعتماد ۸۴
جدول ۴-۱۰- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر نگرش ۸۶
جدول ۴-۱۱- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر وفاداری ۸۸
جدول ۴-۱۲- شاخصهای برازش مدل اندازهگیری متغیر قصد خرید ۹۰
جدول ۴-۱۳- شاخصهای برازندگی ۹۴
جدول ۴-۱۴- نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری(SEM) برای فرضیهها ۹۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول ۴-۱۵- نتایج آزمون T یک نمونهای برای متغیرهای مکنون تحقیق ۹۶
جدول ۴-۱۶- نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق ۹۸
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۱-۱ مدل تحلیلی تعدیل شده ۶
نمودار ۲-۱- مدل مسئولیت های اجتماعی شرکت ۱۷
نمودار ۲-۲- مدل رفتار خرید ۳۷
نمودار ۲-۳- مراحل تصمیم گیری خرید ۳۸
نمودار ۴-۱- مدل اندازه گیری متغیر مسئولیت اجتماعی شرکت در حالت تخمین استاندارد ۷۶
نمودار ۴-۲- مدل اندازهگیری متغیر مسئولیت اجتماعی شرکت در حالت معناداری ۷۶
نمودار ۴-۳- مدل اندازهگیری متغیر تصویر قیمت در حالت تخمین استاندارد ۷۸
نمودار ۴-۴- مدل اندازهگیری متغیر تصویر قیمت در حالت معناداری ۷۸
نمودار ۴-۵- مدل اندازهگیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت تخمین استاندارد ۷۹
نمودار ۴-۶- مدل اندازهگیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت معناداری ۸۰
نمودار ۴-۷- مدل اندازهگیری متغیر رضایت در حالت تخمین استاندارد ۸۱
نمودار ۴-۸- مدل اندازهگیری متغیر رضایت در حالت معناداری ۸۲
نمودار ۴-۹- مدل اندازهگیری متغیر اعتماد در حالت تخمین استاندارد ۸۳
نمودار ۴-۱۰- مدل اندازهگیری متغیر اعتماد در حالت معناداری ۸۳
نمودار ۴-۱۱- مدل اندازهگیری متغیر نگرش در حالت تخمین استاندارد ۸۵
نمودار ۴-۱۲- مدل اندازهگیری متغیر نگرش در حالت معناداری ۸۵
نمودار ۴-۱۳- مدل اندازهگیری متغیر وفاداری در حالت تخمین استاندارد ۸۷
نمودار ۴-۱۴- مدل اندازهگیری متغیر وفاداری در حالت معناداری ۸۷
نمودار ۴-۱۵- مدل اندازهگیری متغیر قصدخرید در حالت تخمین استاندارد ۸۹
نمودار ۴-۱۶- مدل اندازهگیری متغیر قصدخرید در حالت معناداری ۸۹
نمودار ۴-۱۷- مدل مطالعاتی پژوهش ۹۲
نمودار ۴-۱۸- مدل ساختاری در حالت تخمین استاندارد ۹۳
نمودار ۴-۱۹- مدل ساختاری در حالت ضرایب معناداری ۹۴